LIGHT IS FREE

LIGHT IS FREE

28 iulie 2017

ÎNTUNECĂRI 7

Vezi?
Acestea sunt secundele vieții mele. Acestea sunt imaginile ce îmi îmbogățesc privirile și acestea sunt cuvintele care îmi alcătuiesc gândurile, la fel cum mâinile mele sunt cele ce alcătuiesc gesturile mele. Alcătuirile acestea ale secundelor sunt întoarceri ale timpului către sine prin făptura mea, prin ochi, mâini, gândire. Înflorire și ofilire, uitare și amintiri (cui oare necesare?) trecând prin aceste secunde flămânde. N-ar putea să trăiască fără mine, știu; fără gând, fără cuvânt, fără gest secundele ar înceta să mai fie. Ceasul ar deveni astfel o goală născocire zadarnică și tocmai din pricina aceasta atât de înrobitoare. Poate că timpul nu este decât un foc, mai domol ori mai violent, devorând totul și veșnic flămând. Așa cum eu simt o nesfârșită foame de albastru. 
Vezi? 
Acestea sunt gesturile mele, urmări ale gândului și cuvintelor mele. Călătoare prin mine ca și secundele vieții mele, alcătuind minute, ore, zile, ani. Un lichid curgător în formă omenească sub pecetea unei taine care se descifrează fără încetare, fără repaus și odihnă. Un fel de neuitare, însoțind impresia că moartea n-ar fi decât o ultimă ieșire din privirile celor apropiați.
Vezi? 
Acestea sunt mâinile mele, alcătuind forme pline de substanțele gândului, cuvântului și gestului, fiecare respirându-și secundele vieții. O cale ce pare a fi dreaptă, dar despre care știu foarte bine că este rotundă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu