LIGHT IS FREE

LIGHT IS FREE

16 aprilie 2017

RĂNI


Pâinea și vinul se terminaseră
Nu se mai găseau pe pământ
Însângerau apele lumii
Și rănile dureau
Cum vii toate rănile dor
Înotasem prin aer
Până îmi ostenise numele
Și abia mai putea să zboare prin ape
Căutându-te
Șansele sunt egale
Rosteau buzele lor
Către nimeni
Doar buzele.
Eram mai liber decât deținuții
Lumilor mici și pustii
Ale marilor averi
Care le împăienjeneau ochii
Ochii.
Te găsisem la lumina ostenelilor mele
După încercarea zborului
Prin adâncile ape
Și a înotului prin aerul numelui meu.
Un călător blând m-a învățat
Să-mi vindec rănile acelor ani
Cu lumina albastră a anilor-lumină
Și eu l-am răsplătit cu o cafea
Caldă aburindă neagră
Din ouă măcinate fin de furnici
Și arsă de stele oglindite
În noaptea ei.
A fost cea mai bună cafea
Pe care am primit-o vreodată
Pe pământ mi-a spus
Apoi a plecat în blândețea lui
Nelumească
Lăsându-și rănile vindecate
Să-mi amintească de el.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu