LIGHT IS FREE

LIGHT IS FREE

30 aprilie 2014

PAȘI

Tot timpul merg, niciodată ajung.
Tot timpul e cineva înainte,
Tot timpul e cineva înapoi,
Tot timpul eu merg printre voi.
Colțuri la stânga
(Sunt colțuri și cotituri peste tot)
Și colțuri la dreapta
Pe drumul acestui oraș imaginar
Și fugar 
Prea nedrept programat spre eșecuri.
Cineva mă privește mergând
Așa cum ascult și eu porumbeii,
Dar mergând nu am unde.
Loc de oprire nu aflu
Și de asta nu pot să evadez,
Să mă ascund, să mă scufund.
E doar o problemă de spațiu
Și timp dilatat sau constrâns
Pe care trebuie s-o consum și rezolv.
Acesta e un joc născocit
Să-și nască veșnic jucătorii,
Hipnoza lui interzice
Pașaportul promis
Către tărâmul visat al trezirii.
Scriu și grăiesc în pași albi,
Grăiesc și în somn pentru voi,
Între cel dinainte și cel dinapoi
Și Cineva stă de veghe
Totdeauna în noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu