LIGHT IS FREE

LIGHT IS FREE

08 martie 2014

DE CE?

De ce vezi numai tu în mine
Ce nimeni, niciodată, n-a văzut?
De ce mă vezi şi-abia acum,
La capătul meu de drum,
La început de altă cale,
Cu toate socotelile egale,
Cu plăţile scadente achitate
Şi sinucideri fără moarte?
De ce mă vezi cum nimeni n-a văzut?
Rotund e drumul pe care m-ai recunoscut,
Trăind ascuns într-o realitate fină,
Călătorind prea mic în lumile cu vină.
Nebănuite-n mine port esenţe
De tine doar văzute, în alte existenţe,
Dar, adevărul, întrupat ades
Şi la vedere,-i ne-nţeles.
De ce doar tu îl vezi în mine
Pe calea străvederilor senine?
Pe orizontul vieţii lin mă voi culca,
De sus în jos coboară crucea mea.
Alături tu să îmi fii, suflet tăcut,
Singur al meu pe lume scut,
Fiinţa dragă, care m-ai văzut
Aşa cum nimeni nu m-a cunoscut
Şi înţeles mult prea demult.
Ești inima care mi-e dată s-o ascult,
Desfă-mi doar tu aripele în vânt
Și fii al meu cel din urmă cuvânt.      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu