LIGHT IS FREE

LIGHT IS FREE

21 ianuarie 2014

FĂRĂ TEAMĂ

Eu nu mă tem deloc de moarte
Nici de amara străduință de a fi.
Eu mor puțin în fiecare noapte
Și mă renasc puțin în fiecare zi.

Nu mă mai tem de visele deșarte,
Pierdute în lună și rămase pustii,
Sting lumea puțin în fiece noapte
Și o renasc puțin în fiecare zi.


Comoara mea de vise plutitoare
Pe ape curate de cer o închin
Cu fiecare noapte care moare
Cu fiecare zi ce se naște puțin.

Apoi, în undele luminii călătoare
Fruntea o plec fără de chin.
Știu, lumea nopții viselor nu moare
Ci viață prind puțin câte puțin.

Și locuri, vremi și antice istorii
Se-nsuflețesc pe ele-n a mea minte,
Morar eu singur viselor și morii
Mi-e drag să mi le-aduc aminte.

Un timp aici și-altul departe
Îl pot preface-n veșnicul a fi
Între un vis ca o moarte,
Între o viață și-o singură zi.

De ce m-aș mai teme de moarte
Când sunt născut puțin cu fiecare zi,
Când cerul se rotește mai departe,
Când eu și visul unul vom fi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu